Online Debiteurenbeheer

Payt

Hoe werkt de koppeling tussen Boekhoud Gemak en Payt?
De software van Payt automatiseert uw debiteurenbeheer waarbij u de controle over het proces én het persoonlijk contact met uw klanten behoudt. Payt automatiseert alle handelingen voor debiteurenbeheer, van de verzending van facturen en herinneringen tot het treffen van betalingsregelingen en het starten van een minnelijk incassotraject. Payt is rechtstreeks gekoppeld aan uw Boekhoud Gemak administratie en herkent automatisch welkedebiteuren op welke momenten en op welke manier herinnerd moeten worden. Zo worden openstaande vorderingen gemiddeld 30% sneller betaald en niet vergeten door uw debiteur. Payt kan uw facturen vanuit uw boekhouding automatisch versturen. Verzending kan via e-mail en post. Uiteraard op basis van uw randvoorwaarden. In de applicatie kunt u een scala aan betaalmogelijkheden aan de factuur toevoegen, zoals betaling via iDEAL, creditcard of PayPal. Heeft uw klant vragen over de factuur, dan kunt u op factuurniveau de dialoog aangaan door berichten te versturen. Zo bespaart u tot wel 80% van uw tijd die u normaal besteedt aan het debiteurenbeheer. Een geautomatiseerd en consistent debiteurenbeheer zorgt voor beter betaalgedrag van uw debiteuren en levert u tijd op voor persoonlijk contact met uw klanten.

Voor wie is het geschikt?
De koppeling tussen Accountancy Gemak en Payt is zeer geschikt voor accountants, administratiekantoren,
grootzakelijk, MKB en ZZP’ers.

De voordelen van Payt

  • Automatische koppeling met uw Accountancy Gemak administratie
  • Automatische opvolging van facturen
  • Nieuwe facturen en (deel)betalingen in de administratie worden automatisch bijgewerkt
  • Debiteurenbeheer en incassotraject sluiten naadloos op elkaar aan
  • Op factuurniveau de dialoog aangaan met uw klanten voor beter betaalgedrag
  • Vastleggen van (bel)notities en afspraken voor het hele team
  • Vastleggen en bewaken van betalingsregelingen
  • Real-time managementinformatie