shutterstock_733524661
HR & Salaris Gemak

De enige salarissoftware waarmee je álle situaties en cao’s van je klanten aankunt

Vraag vrijblijvende demo aan »
Download de factsheet »

Werk je niet bij een accountantskantoor, maar in het bedrijfsleven? Bezoek HR & Salaris Gemak op softwaregemak.nl

Van het meest simpele tot heel complex

  • Automatische Salarisverwerking zorgt ervoor dat jij je alleen hoeft te focussen op de uitzonderingen.
  • Het medewerkersportaal biedt een veilige plek voor het op elk moment vanaf elke locatie uitwisselen van onder andere contracten, salarisstroken, persoonlijke gegevens en verlof en verzuimaanvragen. 
  • Signalering van mutaties, verjaardagen, jubilea of einddatum contract en dergelijke.
  • Variabele workflow garandeert een snelle uitvoer van HR- en salarisprocessen.
Bekijk het HR & Salaris Gemak Portaal >

Software die alle situaties aankan

Efficiënt

Automatiseren van standaard salarisverwerking betekent meer tijd voor de uitzonderingen en het optimaal toepassen van de regels  

Gebruiksvriendelijk

Met de functionaliteit en mogelijkheden kun je alle situaties en cao’s aan, voor elke klant  

Compliant

Met deze loonadministratiesoftware weet je zeker dat wat je doet altijd overeenkomt met alle relevante wet- en regelgeving 

Maximaal voordeel voor je klant

Als accountantskantoor voeg je veel waarde toe voor je klanten wanneer je wet- en regelgeving rond salarissen proactief in hun voordeel weet toe te passen. Met HR & Salaris Gemak beschik je daarbij over software om de standaard salarisadministratie te automatiseren, beschikbare data te analyseren en informatie en documenten tijdig, makkelijk en veilig met (medewerkers van) je klanten te delen.  

Download de factsheet »

NIEUW: HR & Salaris Gemak Web

HR & Salaris Gemak WebHoe maak jij inzichtelijk welke taken er nog openstaan bij jouw klanten? Zijn je collega’s hiervan op de hoogte en weet jij precies wanneer de deadlines per klant zijn?

In de nieuwe versie van onze salarissoftware bieden wij een centraal dashboard met een overzicht van klanten waar taken voor uitstaan. Deze taken zijn gebaseerd op de salarisdienstverlening die je per klant kunt vastleggen.

In deze eerste versie bieden functionaliteiten aan die in de huidige HR & Salaris Gemak software niet beschikbaar zijn. De volgende features zijn per direct beschikbaar in HR & Salaris Gemak Web:

  • Centraal dashboard met een overzicht van klanten waar taken voor uitstaan.
  • Dashboard per klant met alle taken van een periode.
  • Herplannen van taken in de toekomst.
  • Mogelijkheid om alle vaste afspraken rondom de salarisdienstverlening vast te leggen per klant.
  • Informatieblad met vrije tekst om overige afspraken met de klant te registeren.
  • Labels toekennen om eigen filters te kunnen gebruiken in werkgeverslijsten. Hierdoor ziet de salarisadministrateur alleen de informatie die op hem van toepassing is.
Bekijk de opgenomen demo »

Jorieke Bakelaar, HR-specialist en afdelingsmanager, Bilanx Accountants en Adviseurs

Voor wat betreft de salarisverwerking kunnen we met HR & Salaris Gemak nu zeker 500 stroken per maand meer verwerken ten opzichte van een paar jaar terug.

HR & Salaris Gemak

Benieuwd naar de funtionaliteiten van HR & Salaris Gemak? Hieronder vind je een greep uit de mogelijkheden. Download de factsheet voor een uitgebreid overzicht.

  • Automatische Salarisverwerking
    De salarisadministratie is geautomatiseerd voor de focus op de uitzonderingen
  • Medewerkersportaal (ESS)
    Eigen portaal voor de medewerkers voor het bekijken van salarisstroken, persoonsgegevens en aanvragen van verlof en verzuim.
  • Geautomatiseerde processen voor berekening en rapportage
    Geautomatiseerde processen voor berekening en rapportage
  • Verlof-, verzuim- en declaratieregistratie
    Aanvragen en accorderen van verlof & verzuim en declaraties
  • Toevoegen van eigen regelingen en looncomponenten
    Zonder beperkingen je eigen regels doorvoeren
  • Management & medewerkers dashboards
    Dasboards met openstaande taken, rapportages en workflowactiviteiten
  • Ondersteuning van complexe CAO’s
    Ondersteuning van complexe CAO’s
  • Expatverloning
    Buitenlandse en flexibele verloningen mogelijk.
  • Flexibel verlonen
    Meerdere verloningsperioden binnen één administratie
  • API voor standaard koppelingen
    API beschikbaar en verschillende koppelingen al gemaakt
Download factsheet voor completer overzicht van de functionaliteiten »

Tarieven HR & Salaris Gemak

Persoonlijk tarief aanvragen »

Doe meer dan alleen administreren

Tijdwinst

Door werk waar mogelijk te automatiseren, blijft er meer tijd over voor dingen waar je écht waarde toevoegt 

Verrassend advies

Haal eenvoudig nieuwe inzichten uit bestaande klantdata waarmee je proactief (en reactief) kunt adviseren 

Zelfredzaamheid

Het medewerkersportaal geeft inzicht en stimuleert eigen acties en betrokkenheid van (medewerkers van) je klanten 

Veelgestelde vragen / FAQ’s

  • Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen? (I have login problems. What can I do?)

    Heb je problemen met inloggen? Neem dan contact op met jouw eigen HR-afdeling. Wij kunnen je helaas niet helpen aangezien wij enkel de leverancier van de software zijn.

    Do you experience login problems? Please contact your HR Department. We are just the software supplier but they are able to help you further.

  • Waar vind ik mijn salarisstrook (Where do I find my payslip)?

    Je kunt je salarisstrook vinden in het HR & Salaris Gemak Portaal. Heb je problemen met inloggen of kun je hem niet vinden? Neem dan contact op met jouw eigen HR-afdeling. Wij kunnen je helaas niet helpen aangezien wij enkel de leverancier van de software zijn.

    You can find your payslip in the HR & Salaris Gemak Portal. Do you experience login trouble or simply cannot find the payslip? Please contact your HR Department. We are just the software supplier but they are able to help you further.

  • Wat zijn de prijzen van HR & Salaris Gemak?

    Er zijn verschillende prijsstaffels beschikbaar voor HR & Salaris Gemak. Ook kun je kiezen uit verschillende modules en of je gebruik maakt van de nieuwe web applicatie? Ben je benieuwd? Vraag dan jouw persoonlijke tarief aan.

  • Hoe werkt automatische salarisverwerking?

    De automatische verwerking binnen HR & Salaris Gemak kent drie varianten die zowel gezamenlijk als ook los van elkaar kunnen worden ingezet. De drie varianten zijn:

    1. Communicatie loonverwerking
    2. Salarisverwerking
    3. Rapporten en bestanden