Header Office Bakir glas
Kantoor Gemak

Innovatieve kantoorautomatisering voor hoge productiviteit en naadloze samenwerking over de afdelingen heen

Bekijk de software
Vraag vrijblijvende demo aan

Snel antwoord op je vraag? Bel met een expert op 088-2471555

Basis op orde: meer tijd en beter inzicht

Strak ingerichte online processen maken je kantoor wendbaar en weerbaar. Met je collega´s werk je efficiënt, proactief en veilig samen binnen hetzelfde platform voor een optimale dienstverlening aan je klant. Moeiteloos inzicht in performance, marges en rendement zorgt ervoor dat iedereen altijd precies weet wat hij moet doen voor het beste resultaat.  

Besteed met Kantoor Gemak minder tijd aan interne uren en verleg je focus naar het succesvol maken van je klant.

Kantoor Gemak maakt naadloos samenwerken heel vanzelfsprekend

Basis op orde

Maximale ondersteuning en efficiëntie voor elk proces 

Compliant

Onbelemmerd en veilig uitwisselen van gegevens en documenten 

Praktisch

Eenvoudig data vastleggen en terugvinden in één centrale database 

Ondersteuning van processen over afdelingen heen

  • CRM/relatiemanagement – alle informatie over de klant in een 360 gradenklantbeeld.
  • Project- en resourceplanning – benodigde capaciteit op het juiste moment op de juiste plek.
  • Urenregistratie en declaratie – altijd en overal vastleggen van gegevens via device van je keus.
  • Facturatie en rapportages – tijdig en correct rekeningen versturen en inzicht geven.

Ook je productiviteit verhogen?

Download e-guide

Wilbert Star, partner, Van Wezel Accountants

Met de inzet van Kantoor Gemak kosten interne processen minder tijd en inspanning waardoor we meer tijd overhouden voor onze klanten en dus meer declarabele uren weg kunnen zetten.

Kantoor Gemak

Klantbeheer, urenregistratie en het verzenden van de factuur doe je in Kantoor Gemak. Een greep uit de functionaliteiten vind je hieronder. Download de brochure voor het gehele overzicht.

  • Urenregistratie in verschillende vormen
    Urenregistratie in verschillende vormen
  • Facturatie in batches
    Facturatie in batches
  • Projectmanagement
    Projectmanagement
  • Resourceplanning
    Resourceplanning
  • Relatiebeheer
    Relatiebeheer
  • Microsoft Dynamics 365 integratie
    Microsoft Dynamics 365 integratie
  • Budgetten controleren
    Budgetten controleren
  • Managementinformatie
    Managementinformatie
Download de e-guide voor meer functionaliteiten

Kantoor BI: Meer inzicht voor meer rendement

Als kantoor ben je bezig met de dienstverlening naar je klanten toe, maar grip houden op je eigen prestaties is net zo belangrijk. Weet jij hoeveel onderhanden werk er openstaat en wat de marges precies zijn voor elke medewerker bij elke klant?

Met de Kantoor BI-module heb je real-time inzicht in de prestaties van je kantoor. Met al jouw data gevisualiseerd in één overzicht heb je:

  • altijd in beeld wat het onderhanden werk is, per klant, per afdeling, per medewerker
  • duidelijk zicht op de omzet en brutomarge per klant, per periode, per activiteit
  • een vergelijking van het saldo onderhanden werk en verloop urenmutaties met voorgaande periodes.
Lees meer en bekijk de demo van Kantoor BI

Prijs Kantoor Gemak

Vraag je persoonlijke tarief aan

Met Kantoor Gemak heb je alles onder controle

Basis op orde

Regel je interne processen goed en efficiënt en hou daardoor meer (declarabele) tijd over voor je klanten 

Klanttevredenheid verbetert

Met actuele klantinformatie kun je ondernemers beter en vlotter bedienen en is je toegevoegde waarde groter

Capaciteit optimaal benut

Beleg verantwoordelijkheden waar ze horen: laat de collega’s met de kennis, doen wat ze moeten doen