Header Office Bakir glas
Kantoor Gemak

Innovatieve kantoorautomatisering voor hoge productiviteit en naadloze samenwerking over de afdelingen heen

Bekijk de software
Vraag vrijblijvende demo aan

Snel antwoord op je vraag? Bel met een expert op 088-2471555

    Kantoor Gemak maakt naadloos samenwerken heel vanzelfsprekend

    Basis op orde

    Maximale ondersteuning en efficiëntie voor elk proces 

    Compliant

    Onbelemmerd en veilig uitwisselen van gegevens en documenten 

    Praktisch

    Eenvoudig data vastleggen en terugvinden in één centrale database 

    Basis op orde: meer tijd en beter inzicht

    Strak ingerichte online processen maken je kantoor wendbaar en weerbaar. Met je collega´s werk je efficiënt, proactief en veilig samen binnen hetzelfde platform voor een optimale dienstverlening aan je klant. Moeiteloos inzicht in performance, marges en rendement zorgt ervoor dat iedereen altijd precies weet wat hij moet doen voor het beste resultaat.  

    Besteed met Kantoor Gemak minder tijd aan interne uren en verleg je focus naar het succesvol maken van je klant.

    Ondersteuning van processen over afdelingen heen

    • CRM/relatiemanagement – alle informatie over de klant in een 360 gradenklantbeeld.
    • Project- en resourceplanning – benodigde capaciteit op het juiste moment op de juiste plek.
    • Urenregistratie en declaratie – altijd en overal vastleggen van gegevens via device van je keus.
    • Facturatie en rapportages – tijdig en correct rekeningen versturen en inzicht geven.

    Bereken je besparing

    Vul de calculator in en zie wat je met Kantoor Gemak bespaart

    0 0 1.000
    0 0 50
    0 0 1.000
    0 uren per jaar
    0
    Vraag je persoonlijke tarief aan

    Wilbert Star, partner, Van Wezel Accountants

    Met de inzet van Kantoor Gemak kosten interne processen minder tijd en inspanning waardoor we meer tijd overhouden voor onze klanten en dus meer declarabele uren weg kunnen zetten.

    Kantoor Gemak

    Klantbeheer, urenregistratie en het verzenden van de factuur doe je in Kantoor Gemak. Een greep uit de functionaliteiten vind je hieronder. Download de brochure voor het gehele overzicht.

    • Urenregistratie in verschillende vormen
      Integreer je Outlook agenda, vul ze per opdracht in of kopieer jouw hele week.
    • Facturatie in batches
      Factureer per opdracht of per batches.
    • Projectmanagement
      Manage en plan projecten met visuele gantt charts.
    • Resourceplanning
      Plan je resources in op basis van vaardigheden en beschikbaarheid.
    • Relatiebeheer
      Manage je relaties via het CRM systeem van Microsoft en ben altijd op de hoogte van wat er speelt.
    • Microsoft Dynamics 365 integratie
      Integreer met al jouw Microsoft software (Sharepoint, Teams, Outlook, Power BI etc.)
    • Budgetten controleren
      Houd grip op je budgetten, inclusief alerts
    • Managementinformatie
      Altijd up-to-date dashboards met alle informatie die voor jou belangrijk is
    Download de e-guide voor meer functionaliteiten »

    Vraag je persoonlijke tarief aan

    Heb je vragen over Kantoor Gemak of wil je de software graag een keer zien? Vraag een vrijblijvende demo aan.

    Ja, ik wil een Kantoor Gemak demo