Hey-Accountant-Banner-homepage-notext-1900x600_CM01[2]
Webinar 6 juli

Hey accountant, hoe communiceer jij met klanten?

Webinar | Hey accountant, hoe communiceer jij met klanten? i.s.m. Accountancy Vanmorgen – 6 juli 12:00-13:00

De rol van de accountant verandert; administratieve werkzaamheden zullen de basis blijven maar advies over zakelijke en (persoonlijke) financiële kwesties zal belangrijker worden in bedrijfsactiviteiten.

Daarnaast verandert de manier van werken; door digitalisering en robotisering maar ook door de pandemie moet (samen) werken voornamelijk digitaal. Maar hoe efficiënt online (samen) werken en automatisering ook is, de rol van de mens wordt niet minder. Integendeel: de mens heeft de relatie met zijn klant. Afgelopen jaar heeft de accountant ontdekt dat het werken thuis weliswaar verhoogde productiviteit heeft opgebracht, maar dat tegelijk het contact met de klant lastiger is geworden. Je kunt in videogesprekken immers minder goed aanvoelen hoe het echt met je klant gaat.

Wilbert Geijtenbeek, hoofdredacteur van Accountancy Vanmorgen & Roos Timmermans, strategisch adviseur accountancy, Accountancy Gemak, gaan op 6 juli in gesprek over het belang van communicatie, de uitdagingen en geven concrete tips.

Hey accountant, hoe communiceer jij met klanten?

Tijdens het Lunch & Learn webinar ‘Hey accountant, hoe communiceer jij met klanten?’ op woensdag 6 juli, 12:00-13:00 uur vertellen we je, in samenwerking met Accountancy Vanmorgen meer over:

  • het belang van communicatie in accountancy
  • de wat zijn actuele ontwikkelingen & trends
  • de uitdagingen van klantcommunicatie op afstand
  • praktische tips
Direct aanmelden