Header Office Bakir glas 2
Strakke interne processen, naadloze samenwerking met collega's én inzicht in de kantoorperformance

Kantoorautomatisering

Bekijk Kantoor Gemak
Vraag demo aan

Meer weten? Bel met een expert op 088-2471555

Kantoorautomatisering: hoe ga jij om met de uitdagingen? 

Goede interne processen en systemen leggen de basis voor het succes van een onderneming. Of het nu gaat om je klanten of je eigen kantoor. Het helpt je efficiënt te werken en zorgt ervoor dat collega´s van alle afdelingen beschikken over de actuele informatie die zij nodig hebben voor het uitvoeren van hun taak.  Basis op orde betekent dat kantoorprocessen soepel verlopen en minder tijd en inspanning kosten, waardoor er meer (declarabele) tijd overblijft voor klanten. 

  •  Voor een verrassend goede dienstverlening moeten alle afdelingen kunnen beschikken over actuele klantinformatie, van het eerste contact tot het versturen van de factuur. 
  • Inzicht in de performance van klanten en je eigen kantoor betekent dat je precies weet aan welke knoppen je moet draaien om rendement te verbeterenMaar hoe kom je aan dat inzicht? 
  • Veel accountants zien het aandeel interne uren om het kantoor draaiende te houden stijgen, terwijl ze toch echt proberen om meer declarabele uren te realiseren.  

Herkenbare thema’s? Samen met onze klanten werken wij aan passende oplossingen met de inzet van moderne technologie.

De inzet van moderne kantoorautomatisering betekent

Basis op orde 

Maximale ondersteuning en efficiëntie voor elk proces. Over alle afdelingen heen (samen-)werken op basis van dezelfde, actuele informatie 

Actueel inzicht

Op elk moment weten waar je staat: openstaand onderhanden werk, marges per medewerker per klant, status van facturatie en betalingen etc 

Hogere klanttevredenheid

Met uitgebreide en up-to-date informatie kun je klanten beter en sneller  bedienen, waarbij je inzichtelijk maakt wat je voor hen doet 

Vergoot je productiviteit

Op je kantoor werk je met verschillende softwareapplicaties en platformen. Het is de bedoeling dat ze je werk gemakkelijker maken, maar in de praktijk zijn ze soms juist een belemmering. Herkenbaar? Download de e-guide.

Download de e-guide

WEA Rivierenland

We kunnen eenvoudig uren boeken, beter factureren en vanuit één klantomgeving werken. Kortom we werken een stuk efficiënter, hebben een toekomstvaste omgeving en krijgen essentiële sturingsinformatie.

Procesondersteuning over afdelingen heen maakt naadloos samenwerken vanzelfsprekend 

  • CRM/relatiemanagement – alle informatie over de klant in een 360 gradenklantbeeld.
  • Project- en resourceplanning – benodigde capaciteit op het juiste moment op de juiste plek.
  • Urenregistratie en declaratie – altijd en overal vastleggen van gegevens via device van je keus.
  • Facturatie en rapportages – tijdig en correct rekeningen versturen en inzicht geven.
Maak kennis met Kantoor Gemak