_VD13460
Klantcommunicatie, advisering en inzicht

Voor een laagdrempelige, datagedreven samenwerking met je klant

Bekijk de software
Ik wil data inzetten

Meer weten? Bel met een expert op 088-2471555

Klantcommunicatie: hoe ga jij om met de uitdagingen? 

Op een adequate manier communiceren met je klant: ook voor accountant en administrateur niet altijd eenvoudig. Omdat de klant soms vasthoudt aan oude gewoontes en papieren documenten. Of omdat je zelf niet zeker weet of het uitwisselen van informatie nog wel volgens de regels gebeurt omdat deze zó vaak aan verandering onderhevig zijn.   

  • Communicatie met de klant als vertragende factor van je dienstverlening omdat je afhankelijk bent van de (re-)actie van een ander, maar hier zelf niet altijd voldoende bovenop kunt zitten. 
  • Hoe zorg je ervoor dat vragen van de klant niet in je organisatie gaan rondzwerven en uiteindelijk van de radar verdwijnen zonder dat er iets mee is gedaan? 
  • Gegevens aanleveren, controleren, rapporteren, (laten) accorderen. Omslachtige processen waar veel tijdwinst te behalen is, maar waar ga je beginnen? 
  • Inzichten en advies online bespreken met de klant op basis van heldere dashboards. Professionele rapporten in je eigen, herkenbare huisstijl. In hoeverre dragen ze bij aan het vertrouwen van de klant in je dienstverlening? 

Herkenbare thema’s? Samen met onze klanten werken wij aan passende oplossingen met de inzet van moderne technologie.  

Maak gebruik van moderne tools om met je klanten te communiceren

Compliant

Informatie uitwisselen voldoet te allen tijde aan de hiervoor geldende regels

Efficiënt

Doen wat je moet doen, zonder omhaal, tijdverlies en onnodige spraakverwarring

Snel

Geef direct antwoord op gestelde vragen en verras je klant met nieuwe inzichten

Van Meel & Jonkers accountants en adviseurs

We laten btw-aangiftes, Vpb en inkomstenbelasting nu online door de klant accorderen waarna deze automatisch worden doorgezet naar de Belastingdienst. De omslachtige Akkoordverklaring hebben we niet meer nodig.

Communiceren zonder ruis, misverstanden en vertraging 

Maak communicatie een integraal onderdeel van iedere dienst, dus van alle aangiftes en jaarrekeningen. Vanaf het aanleveren van documenten, het geautomatiseerd ontsluiten van stukken tot het adhoc stellen van vragen en uiteraard de accordering en verzending. Met goede communicatiesoftware verloopt je contact met de klant snel, efficiënt en transparant. Zo eenvoudig als e-mail, maar dan veilig en AVG-proof.

Maak kennis met Communicatie Gemak