Je klant verrassen; ook dat kan stap voor stap.

Als accountant word je geacht vakkundig te administreren, nauwkeurig te controleren en in een handomdraai stuurinformatie op te leveren aan klanten die steeds veeleisender zijn. Daarbij wil je het liefst de klant verrassen en de verwachtingen overtreffen.

Leg de lat daarom eens wat minder hoog en kijk wat op elk moment realistisch en haalbaar is. Rome is ook niet in één dag gebouwd maar er werd wel vanaf dag 1 maximaal gebruikgemaakt van de beschikbare technologie en machines om tot historische prestaties te komen.

In deze whitepaper lees je onder andere:

  • Wat kan ik nu al doen om mijn klant te verrassen?
  • Vragen om jezelf nu te stellen
  • Een praktische stappenplan
Download de whitepaper »
Vraag de demo aan

De actuele ontwikkelingen in klantcontact

De tijd dat de accountant één keer per jaar terugblikt bij het opstellen van de jaarrekening is voorbij. Mede dankzij digitalisering ontwikkelt de accountant zich tot een adviseur die de mkb-ondernemer actief bijstaat bij het aansturen van zijn onderneming. Voortdurende communicatie met die klant is daarbij cruciaal. Maar hoe richt je je kantoor daarop in?

In deze whitepaper lees je onder andere:

  • Alles over de veranderende communicatierol van accountants
  • Hoe accountantskantoren hun organisatie het best kunnen inrichten als zij effectief willen communiceren
  • Hoe je als accountant een goede relatie met de klant opbouwt en behoudt
  • praktische tips
Download de whitepaper »
Vraag de demo aan

Slimme oplossingen voor accountants en ondernemers

Accountancy Gemak denkt dat accountants- en administratiekantoren nog relevanter en onmisbaarder kunnen worden voor klanten. Dat er kansen zijn die de sector nu misschien nog niet ziet. Dat accountanten administratiekantoren, los van het opstellen en goedkeuren van de jaarrekening, echt noodzakelijk kunnen zijn voor klanten. Wie de wens heeft om de belangrijkste adviseur van de klant te worden, heeft op dit moment alle kans! En het belangrijkste middel heeft de accountant al in huis. Data!

Nederlandse bedrijven zijn in de regel best tevreden over hun accountantskantoor maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering.

In deze whitepaper lees je onder andere:

  • Hoe je je datagoudmijn kan inzetten
  • Welk advies je klant wil
  • Welke data je kan gebruiken
Download de whitepaper »
Vraag de demo aan